• O Navix

O sklepie Navix.pl

O Navix

 

Sklep Navix.pl powstał na przełomie 2018 oraz 2019 roku jako niewielka placówka oferująca swoim Klientom urządzenia IT, wyposażenie serwerowni oraz artykuły eksploatacyjne do biura.

 

Pod koniec 2018 roku podjęliśmy decyzję o przekształceniu naszego sklepu stacjonarnego na e-commerce, tym samym docierając do setek tysięcy Klientów w przestrzeni internetowej.

 

W przeciągu 6 miesięcy nawiązaliśmy współpracę z wieloma dystrybutorami, także tymi, których produkty możemy oferować na wyłączność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

U pozostałych dystrybutorów, za sprawą wewnętrznych wytycznych celowych firmy oraz zasad tzw. “twardej negocjacji”, uzyskaliśmy atrakcyjne cenowo rabaty.

 

Świadomi oczekiwań Klientów, nawiązaliśmy współpracę z kilkudziesięcioma spedytorami na terenie Polski, tym samym ustanawiając atrakcyjne cenowo stawki dostawy towarów.

 

Ponadto, wprowadziliśmy do Sklepu ponad 100 000 produktów, oferując naszym pierwotnym i przyszłym Klientom wyposażenie nie tylko miejsca pracy, ale także i miejsca wypoczynku. Z każdym dniem, nieustannie poszerzamy naszą ofertę o nowe towary i usługi.

 

12 lutego 2019 roku, dzięki zachowaniu nieposzlakowanej opinii oraz wzbudzaniu zaufania u naszych Kontrahentów, uzyskaliśmy status “Firma Godna Zaufania”, tym samym przystępując do wyżej wspomnianego programu.

 

W marcu 2019 roku podjęliśmy decyzję o nabyciu dwóch nieruchomości w województwie łódzkim, a także w województwie kujawsko-pomorskim w celu optymalizacji procesu spedycji i ustanowieniu wyżej wspomnianych placówek centrami dystrybucyjnymi dla naszych produktów.

 

Sklep Navix.pl powstał nie tylko dzięki zachowaniu zasad inteligentnego rozwoju oraz przemyślanych decyzji, lecz przetrwał, przede wszystkim, za sprawą żelaznego kręgosłupa moralności w prowadzeniu biznesu.

 

Przeczytaj więcej tutaj

 

certyfikat-dbalosci-o-prawa-konsumentow_PL.png

certyfikat-dbalosci-o-prawa-konsumentow_ENG.png