• Najczęściej Zadawane Pytania

najczesciejpytania.jpg

Najczęściej zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Państwa sekcję informacyjną zawierającą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Znajdują się tutaj informacje związane z zakupem, dostawą, obsługą przed-sprzedażową i posprzedażową, a także pozostałe przydatne informacje związane bezpośrednio z naszym sklepem. Zachęcamy do lektury!

P: Czy moje dane są bezpieczne?

O: Tak, Państwa dane podawane w formularzach związanych z zamówieniem oraz płatnościami są szyfrowane 256 bitowym kluczem AES bezpośrednio w naszym Sklepie

P: Kiedy mogę się spodziewać przesyłki?

O: Czas dostawy uzależniony jest od wybranej jej formy. Dla przesyłek, w których dostawa realizowana jest przez zewnętrzne firmy kurierskie, czas oczekiwania na przesyłkę zwykle wynosi od 24 - 48 godzin. Jeżeli formą dostawy jest punkt odbioru osobistego, jak np. Paczkomaty Inpost 24/7, czas ten może się wydłużyć maksymalnie do 3 dni. Natomiast, w przpadku wyboru najtańszej, nierejestrowanej przesyłki pocztowej Poczty Polskiej, termin dostarczenia produktu pod wskazany adres może wynieść do tygodnia czasu. Szczegółowe informacje dotyczące form dostawy, cennika oraz orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłek znajdziecie Państwo tutaj.

P: W jaki sposób kupić produkt?

O: Po wybraniu interesującego nas produktu należy zatwierdzić jego zakup poprzez kliknięcie “Kup teraz”. Zostanie on dodany do naszego wirtualnego koszyka oraz pojawi się stosowny monit. Będziecie Państwo mieli możliwość natychmiastowej realizacji zamówienia lub kontynuowania zakupów. Samo dodanie produktów do wirtualnego koszyka nie zobowiązuje Państwa do zakupu.

P: Produkt został do mnie dostarczony jako uszkodzony

O: Jeżeli stan produktu lub opakowania wskazuje na jego uszkodzenie, sugerujemy spisanie odpowiedniego protokołu szkody w obecności pracownika firmy spedycyjnej. Kopia tego dokumentu uprawnia Państwa do ubiegania się o odszkodowanie od firmy spedycyjnej realizującej dostawę towaru pod Państwa adres.

P: Czy mogę zwrócić towar?

O: Tak, jako Konsument przysługuje Tobie prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni roboczych od daty jego zakupu. Szczegółowe informacje związane ze zwrotem oraz wymaganą procedurą znajdują się tutaj.

P: W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

O: Procedura reklamacji wadliwego towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji znajduje się tutaj.

 P: Gdzie znajdę dodatkowe informacje o sklepie Navix.pl ?

O: Dodatkowe informacje o roku założenia, profilu oraz działalności naszego sklepu znajdą Państwo tutaj.

P: W jaki sposób są przetwarzane moje dane osobowe ?

O: Państwa dane osobowe są przetwarzane w celach wyłącznie związanych z realizacją zamówienia. Działamy w zgodzie z najnowszą dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo tutaj.

P: Czym są pliki “Cookies” i do czego służą?

O: Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze strony Sklepu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystywania informacji zawartych w plikach “cookies” przez Sklep Navix.pl znajdziecie Państwo tutaj.

P: Dlaczego do mojego zamówienia została doliczona dodatkowa opłata ?

O: Niektóre formy płatności dostępne w sklepie Navix.pl realizowane są przez zewnętrzne firmy takie jak np. PayU, PayPal, DotPay, czy Przelewy24. Firmy te umożliwiają dokonywanie tzw. płatności błyskawicznych online za pomocą niemal wszystkich dostępnych w Polsce banków. Oznacza to, że środki pieniężne mogą zostać nam dostarczone nawet poza godzinami pracy Sklepu Navix.pl i z pominięciem sesji księgowań ELIXIR w komercyjnych bankach. Wybranie tego rodzaju płatności wiąże się z niewielką opłatą dodatkową zazwyczaj wynoszącą 1 - 1.5% wartości zamówienia. Istnieje możliwość rezygnacji z przelewów błyskawicznych online i wybór tradycyjnego przelewu bankowego w celu pominięcia opłaty dodatkowej.

P: Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

O: Tak. Współpracujemy z Santander Consumer Bank oraz Alior Bank S.A. , wiodącymi bankami komercyjnymi w Polsce i na świecie. Podczas finalizacji zamówienia zostaniecie Państwo poproszeni o wybór sposobu dostawy i formę płatności. Jedną z nich są “eRaty Santander” oraz “Alior Raty”. Po pozytywnym rozpatrzeniu Państwa wniosku, Bank przeleje wymagane środki na rachunek naszego Sklepu i poinformuje nas o fakcie zawarcia umowy o kredytowanie zakupu. Szczegółowe informacje dotyczące rat w sklepie Navix.pl znajdują się tutaj.

 

Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi informacjami. Zachęcamy Państwa do kontaktu w przypadku dodatkowych pytań.