• Polityka Be Fair

befairpolicy.jpg

 

Polityka “Be Fair” sklepu Navix.pl

 

Nie szkodzić innym. Wprowadzać dynamiczny rozwój, jednocześnie ustanawiając limity zgodne ze stanem faktycznym dzisiejszej gospodarki. Mieć na uwadzę potrzeby i możliwości ekonomiczne społeczeństwa, w chwili dokonywania analizy.

Traktować Konkurencję, jako Mentora i stosować zasadę tzw. “zdrowej rywalizacji”. Nie szkodzić, nie niszczyć, lecz wzajemnie uczyć się od siebie.

Wyznawać zasadę “Moja uprzejmość nie stanowi mojej słabości”.

Odnosić się z szacunkiem zarówno w stosunku do osób, które współtworzą sklep Navix.pl, jak i osób, które korzystają z jego usług.

Dążyć do polubownego załatwiania spraw, za wszelką cenę.

Dbać o posprzedażowe relacje z Klientem, ceniąc jego wybór oraz zaufanie, którym obdarzył nasz Sklep.

Działać szybko i dynamicznie, lecz bezpiecznie, przede wszystkim. Zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych sklepu oraz przekierowań do zewnętrznych systemów płatniczych, korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych.

Zaistnieć w świadomości Klienta oraz odcisnąć pozytywne piętno. Angażować się w akcje społecznościowe oraz organizować eventy, które zapadną w pamięci osób w nie zaangażowanych.

Ułatwić Klientom dostęp do ważnych informacji oraz wszelkich czynności z nimi związanych.

 

To tylko kilka, z prawie 120 punktów zawartych w załączniku aktu założycielskiego firmy “Nasebanaru Company”. Jako firma, której doświadczenie w handlu “retail” sięga 2005 roku, dążymy do działania w zgodzie z jego wytycznymi, dbając o dobro Klienta oraz pozostałych naszych Kontrahentów.